כך, חסכתי 645 ₪ בחשבון אינטרנט

לא מזמן, שמתי לב שהורים שלי משלמים 131 ₪ בחודש על שירותי תשתית אינטרנט, בחברה בזק. שירותי הספק, אצל כלולים בחבילה של הוט מובייל. מכיוון שאני בעצמי משלם פחות, החלטתי לבדוק מה העניינים.



נכנסתי לאתר של Kamaze, וגיליתי ששירותי התשתית של בזק עם מהירות של 15 מגביט (מה שיש להורים שלי), עולים רק 69 ₪ בחודש. לא הייתי מוכן להסכים עם מצב כזה ולכן מצאתי את הזמן להתקשר לחברת בזק.

לאחר שמצאתי את המספר הנכון של שירות לקוחות (בחשבונית מופיע מספר מנותק ובאתר מספר של מכירות), עברתי סינון משגע של מערכת לניתוב שיחות, והמתנתי כ-10 דקות, ענה לי נציג שירות לקוחות. הוא אמר לי, ששינוי תכנית, כרוכה ב-99 ₪.

חשוב לציין, כי לאחר שיחת מנהל ושיחה מול קשרי לקוחות, עדיין לא הצלחתי לבטל את החיוב, אך הצלחתי לקבל רשת אלחוטית ביתית לשנה חינם. יחד עם זאת, גם לאחר תשלום של 99 ₪, החיסכון הוא גדול – 62 ₪ בחודש. אם לחשב את החיסכון השנתי, מדובר בסכום של 645 ₪, לאחר הפחתה של 99 ₪ .

המסקנה היא פשוט – למה לשלם יותר, כשאפשר לשלם פחות.


הכתבה הועילה לכם? אל תשכחו לשתף עם החברים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה דעתך?