שוד הגז אצלי בבית, או איך הורדתי מחיר הגז

הבניין שאני גר בו מחובר לחברת סופרגז. במשך מספר שנים הייתי משלם להם חשבונות בלי לבדוק כמה הם גובים ולמה. לאחר מספר שנים של תשלומים, התחלתי לשים לב שבכל חודש וחודשו אני משלם יותר ויותר חשבון גז. כשפניתי לחברה, נאמר לי שאני משלם לפי כמות הגז שאני צורך וכנראה שהצריכה שלי פשוט גדלה. בדקתי חשבוניות לכמה שנים אחורה ושמתי לה שעם השנים מחיר עלה בכל חודש וחודשו.

המחיר התחיל מ 30 ₪ למטר קוב של גז ועלה ב 3 שנים ל 47 ₪ למטר קוב.
עשיתי סקר שוק של מחירי גז בארץ דרך אתר הזה והבנתי שאני משלם כפול ממה שמשלמים אנשים אחרים. והתקשרתי לחברת סופרגז וביקשתי להוזיל את המחיר. כשאמרו לי שזה בלתי אפשרי, בדקתי אפשרות להתחבר לחברות גז אחרות ואז שוב התקשרתי לסופרגז. אמרתי להם, ששני הבלוקים הולכים להתחבר לחברת גז אחרת, ואז תאמו לי פגישה עם מנכל חברת סופרגז. 
הפגישה ארכה כ 3 דקות. מנכל הציע לי להוזיל מחיר הגז לי ולדיירי הבניין מ 47 ש"ח  ל 23 והסכמתי. יכול להיות שיכולתי להוריד אותו עוד יותר, כי ראיתי שיש אנשים שמשלמים גם 19 ₪ לקוב מטר גז, אך הסתפקתי בהצעה שהוא הציע לי.

כעבור שבוע ימים, ראיתי בכניסה לבית, את השלט הזה. 


תבדקו גם אתם, כמה אתם משלמים על הגז ואל תתנו לחברת הגז שלכם להרוויח עליכם יותר ממה שהם צריכים להרוויח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה דעתך?